!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Vad shoppades idag?

2011-05-04 / 18:08:27

Jo det blev en sjukt snygg dress, vit uppe och marinblå nertill! Sen en sjukt snygg bananbikini haha, sjukt ball! Jag säger ju alltid knas i bananen så det passar perfekt haha. Sen blev det lite ringar och sånt smått. Fett nice att shoppa, älskar det ! Man bara glömmer allt annat och shoppar som en galning ! :D

 Lite bilder av vad jag handlade idag & igår :)

Shake that boothy!

Längtar till fredag, då blir det äventyr =D

Pommesmannen checkar pommesen, fett nice !

Chillar med gorillan, detta är  överniceeeeeeeeeeeeee !

Haha, flippad som få, that's me!

Jag kommer, jag kommer, jag kommer!


Kommentarer!
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:12:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: