!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Tillägnat till Pommesmannen.

2011-05-27 / 03:58:38

Klockan är halv fyra och jag är jättepigg... Har en massa tankar i huvudet, att du kan betyda så mycket för mig, är fan jobbigt asså. Du snurrar runt runt runt i tankarna som en jävla spiral eller något. Men inte blir jag klokare för det, för jag vet inte vad dina svar är på mina frågor jag har i tankarna. Om jag bara hade dom svaren så hade det varit lite enklare kanske?!

Sitter och lyssnar på låtar som du & jag alltid lyssnade på förr, alla minnen haha. Sitter och ler för mig själv.

För på de här månaderna vi har känt varandra så har vi så många minnen tillsammans, så många skratt och allt. Du betyder så mycket för mig & kommer alltid att göra. För du har stöttat mig varje dag när jag verkligen verkligen har behövt det. Tack som fan för det! Är otroligt tacksam över att du har funnits där för mig.

Lägger till några bilder nedanför så att du också kan le och tänka tillbaka haha, många galenheter! :)<3

 - Hade du fått som du velat hade du ätit det till frukost+lunch+mellanmål+kvällsmat & kanske till och med nattamat! HAHA :D

 - Alla gånger vi snackat om skejt & varenda gång har jag blivit lika intresserad. Tycker det är så ballt! :D & när du skejtar, så himla söt när du är koncentrerad haha!

- Detta påminner både om första gången vi träffades och jag tvingade dig att äta pommes i sängen för jag skulle se B&B & alla galna nätter när vi sett det hahahaha. & i reklamerna! HAHA, skrattar bara jag tänker på det...

- Ja, vi tänker bägge på samma sak när vi ser & hör detta ordet haha. Behöver inte säga mer (:

 - Mycket nice (:

- GodisKrängaren nummer 1 är du, kommer alltid att vara du! Så enkelt är det. Men men, jag gillar det haha! :D.

- Jag hoppas det smakar! :D

 - Alla jävla bussresor, många skratt och många galna grejer som hänt, nice äventyr så kallat ! & alla bortförklaringar till bussen hahahaha.



 - U-båtar är rätt så fina asså. HAHAHAHA. Dör av skratt när jag tänker på det..

 - Jadu, många fina minnen & en jävla massa skratt ! HAHAHAHA.

- Detta är vi mästare på att använda varje dag i stort sett, haha! Du & jag = MÅNGA SMS! Aja, skoj har vi ;*

- & alla galna fester, alla kortspel, alla sena nätter vi sutitt och snackat, flippat & skrattat sönder åt en massa sjuka saker...

 & när du började visa mig deras braiga låtar, det var veeeeerkligen riktigt finemang! :D

Bara jag tänker på dig så ler jag för vi har alltid lika skoj tillsammans, man har aldrig tråkigt i ditt sällskap. Verkligen inte...

Du är bäst pommesmannen, puss på dig! <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: