!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Mums!

2011-05-27 / 18:04:45

Sitter & chillar med nice musik i öronen! Ska strax iväg på äventyr, trevligt trevligt :)

Detta består min goda fika av ;*



Tänkte hissa & dissa också, det är trots allt fredag!..

Min keps som var underbart bra att ha när jag hade världens sämsta hårdag idag hehehe. Men men, fixades till med min snygga NY-keps ;)

Jag dissar vädret så jävla hårt, sjukt konstigt väder.. Först regnar det, sen är det sol, sen regnar det.. & så håller det på så hela dagen lång. Så jävla dåligt! När fan ska jag hinna bli brun och kunna sola liksom?! ILLA SOM EN GORILLA ;O



Pusspuss! ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: