!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Bra jobbat Martini! ;*

2011-05-25 / 16:57:05

Lyckades sätta igång brandalarmet så att brandkåren fick komma när jag skulle värma lite frulle imorse HAHAHA. Well done säger jag bara ;*



Nu ska jag strax ner & handla mat, tror det blir tacos idag faktiskt. Är sinnessjukt sugen på det, liksom kolla bilden nedanför... Det är ju bara för gott! :D



Fast tror faktiskt det blir kyckling-tacos, så himla längesen jag åt det! Fetaost, majs, lök, gurka, ost, kyckling som fyllning, tomat... ÅH så gott det ska bli... Vattnas nästan i munnen när jag tänker på det haha (a)

Sen ikväll vetifan vad som händer, tror jag ska träffa falukorv & baffe en stund iallafall, du vet den magiska duon.. :)

Jävla jobbig grej idag, men kändes bra efteråt, well done Martini! Stolt över mig själv för en gångs skull :).

Nu ska jag fixa mig till lite bra musik & sen blir det iväg och handla mat och lite sådant spännande ;)

Pusspuss, kanske till och med hörs ikväll ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: