!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Från & med du.

2011-05-29 / 16:17:49

Har dygnat inatt/igår eller vad man säger! Är faktiskt otroligt pigg för att ha gjort det konstigt nog ;p... Men men, tröttheten kommer väl antagligen ikväll? Vad vet jag (:



Ner & handla lite grejer i stan nu & sen blir det antagligen äventyr!



Är sugen på toast idag! Så nu blir det fanimej att handla ljust bröd & ananas. Ska göra lite nostalgimackor sen thailand haha, då åt jag ananastoast varje morgon från 7-eleven. Så jävla gott!



Känner jag behöver göra något idag, är rastlös som en get utan ben eller något!

Varför börjar jag alltid tänka, "vad är dina avsikter"?

Aja, orkar inte tänka på det mer för jag blir bara så frustrerad... Pusspuss ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: