!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Sömn?

2011-05-30 / 05:05:04

Äsch, sömn är onödigt? Right? Haha, inte sovit nu på två dygn så börjar känna mig van vid det här nu asså... & det som är konstigt är det att jag är inte trött under dagen heller?! CP kan man nog kalla det :).

Många tårar har fallit idag, på min kudde & nerför mina kunder när jag var ute och gick inatt och lyssnade på musik högt i lurarna... Skönt som fan, gick lååångt!

Låten Längesen - Petter, den låten reflekterar rätt bra dom tankarna jag har i huvudet just nu..

Har absolut ingen vilja att varken sova, äta, skratta, gråta. Jadu, just nu vill viljan bara tänka tänka tänka. Men tyvärr blir jag inte klokare av det...

Tårarna rinner nerför mina kinder när jag insett hur illa detta faktiskt är, hur ont det faktiskt gör inom mig. Denna smärtan har jag inte känts på så himla länge eftersom jag har stängt av mina känslor så himla många gånger.

Men denna gången kändes det speciellt, trodde aldrig det skulle bli såhär... Men jag hade fel, så jävla fel. & det är så himla tråkigt, att det skulle bli såhär.

Ingen är mer ledsen än jag över detta kan jag säga dig.

Mina underbara vänner som ställer upp och orkar höra på allt är helt fantastiska, tack så hemskt mycket för det!

Som sagt ni är som min familj, har man ingen annan så får det duga så att säga :).

Nu ska jag ta en lång dusch tänkte jag, myspys ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: