!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Kommer någon, någonsin förstå?

2011-05-25 / 00:16:17

Fan vad jag hatar detta.. Känna sig förföljd hela tiden, och sen när man väl är det så blir man livrädd... Orkar inte, tror verkligen ingen förstår. Asså på riktigt... Visst jag har berättat en del för några personer, men tror ärligt talat, ingen förstår på riktigt. För ingen har själv upplevt det jag upplevt, iallafall ingen jag känner eller någonsin har känt. Ångesten kryper på mig och har magkramper pga all jävla oro man har i kroppen också.



Första gången på månader jag kunnat sova inatt, hoppas fanimej jag kan sova inatt också! 

SUUUUUCK

När ska denna jävla mardröm sluta? Det är det jag verkligen undrar...

Jag vill ha ett slut på den här skiten & det nu...

Herregud, min mage gör så katastrofalt ont, blir sängen nu... :(

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: