!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Vad hände i helgen?

2011-05-15 / 19:33:27
Igår hade jag en galen dag i trellehåla! Mycket trajvligt om jag ska vara ärlig :)
Idag har jag varit med Verrebaby, är med henne just nu också faktiskt! MYSIGT VÄRRE!
Vi ska mysa till en bra film efter vi har ätit, jag ska äta en sjukt god hawaiipizza och hon ska äta lasange! Mycket gott ska det bli. Sen blir det att mysa ner sig under täcket och se en bra film! & sist men inte minst blir det att fixa till håret! LJUSARE ska det bli. Meganice hihihihi.


Nu ska jag ta och kränga pizza och bli fet! PUSSPUSS ;*

- You are so out of my life.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: