!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Sömn är viktigt.

2011-05-24 / 10:25:51

Oh så skönt det var, kunde ÄNTLIGEN sova gott! Märkte inatt hur viktigt det egentligen är med sömn, för på första natten på mycket mycket länge så somnade jag förhållandevis "tidigt", somnade vid fyratiden och vaknade nu vid tio...



Förr i tiden hade jag precis som skalman har, en mat och sov klocka. Men så har jag absolut inte längre, jag har knappt någon aptit och äter bara något litet när jag väl äter. & har så mycket tankar i huvudet så sömbrist är som "vardagsmat" för mig så att säga...

Blir möte om sju minuter, känner redan nu att det kommer bli JOBBIGT. Men men, jag är en stark människa, jag ska klara detta!

Tänkte även gå och beställa tid till att tatuera mig idag, vill ju som sagt ha denna tatueringen (& det har jag ju sagt länge nu!):



Pusspuss, hörs kanske senare idag (:

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: