!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Solen skiner!

2011-05-09 / 12:25:13
Solen skiner, jag har fixat tak över huvudet! inatt och en vecka framåt! Finemang. Min karriär som uteliggare var ganska kortvarig. Tråkigt värre, gillade ju att sova runt... Eller inte :D. Aja, har fixat en "fast punkt" i livet nu. Känns bra som fan!

Ska strax ta och fixa mig och sen dra ner i stan och fixa lite saker :). Kanske till och med ta en shoppingtur? :D. Får väl se vad jag orkar och hinner med :).

Blir att umgås med min älskade Verrebabe idag, hon är min kära ögonsten! :D. Får väl se vad vi hittar på för äventyr!

Att en vuxen människa kan vara så otroligt omogen är bara så himla sinnessjukt, undrar verkligen vem det är som har en tioårings hjärna helt ärligt!? Personlighetsförändring? Japp. Gråten är i halsen när jag tänker på hur du behandlar mig.



Inte bott hemma sen jag var åtta år, och tacka gudarna för det! Jag tänker bara efter hur det hade kunnat gå, hur det hade kunnat sluta.

Men men, nu ska jag inte tänka en enda tanke på dig för du är bara en idiot i mitt liv som ska ut ut ut ut ! ALDRIG MER att jag ska må dåligt på grund av dig. Inte orka kämpa mer på grund av dig, neh fyfan säger jag bara!

Jag ska klara detta, kommer kämpa som in i helvete.
Hoppet är det sista som överger en och än så länge har jag sjukt mycket hopp !

Pusspuss, hörs kanske ikväll :D<3
Kommentarer!
Postat av: Måna

man kan skratta ihjäl sig när man läser vad du skriver.

Kommenterat - 2011-05-09 / 16:59:52
Postat av: Måna

hahahahahah

Kommenterat - 2011-05-09 / 17:17:08
Postat av: pappa

Ja hur fan det skulle slutat om jag ej satt stopp för din framfart i huset o i åby med omnejd fest o stöld rejder e väl ditt sätt att ha kul 19 år o noll koll på ansvar o vad som e rätt o fel .... Som exempel lämna en fritös stående igång på 200 grader o ingen stor brandfara o nä men vad fan bryr du dig om sånt eller glömma en panna på en platta med ris så den koker torr så där blir 2cm med sot glöd i botten ja typiska saker på att man skiter i alla former av ansvar gör väl inget eller om huset skulle ta eld det e ju ej ditt ändå eller hur låter väl som en människa med bra omdömme o kloka värderingar men som vanligt skyll på alla andra inget beror på vad du gör tror du vakna till verkligheten men ni som läser här fråga vem ni vill som martina bott hos eller hennes föredetta vänner i helsingborg som ej vill ha med henne o hennes lögner att göra eller alla i släkten som hon spyr skit om alla e bara "dumma " undra vem som e Bov i detta drama skådespel fantasi

Kommenterat - 2011-05-10 / 08:33:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: