!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Shake that ass bitch!

2011-05-06 / 00:09:53
Sjukaste dagen på väldigt väldigt länge! Aja jag lever fortfarande, som tur är! Inte varje dag man får leka gangster ju haha!
Tack mina underbara vänner för att ni ställer upp för mig när ens familj och släkt inte gör det :).
Nu blire att kränga choklad & snart se Big Brother och sen sova gott hihi :)
Imorgon blir det en spännande dag, möte och sånt... Jaja, finemang! Jag klarar mig!
Blir förmodligen att umgås med Miss Sunshine imorgon eller något sådant, hehe. Aja får se (:
Puss på rumpan ;*
Kommentarer!
Postat av: Måna

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:38:55
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:42:38
Postat av: Måna

hahahahahahahaha..............

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:47:57
Postat av: Måna

det bästa är att vi vet var du och dina sjuka vänner finns.

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:52:56
Postat av: Måna

går inte att gömma sig,,,

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:59:53
Postat av: Måna

kommer att bli jobbigt att radera allt

Kommenterat - 2011-05-06 / 11:04:08
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:04:40
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:05:59
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:12:30
Postat av: hejdå

asså sjukt, seriöst sluta hacka på henne, alla har sina brister och fel, alla är inte perfekta. vet du var jag gömmer mig?! kom och hitta mig då!

Kommenterat - 2011-05-11 / 15:29:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: