!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Saknaden av dig gör ont.

2011-05-03 / 19:39:25

Ursäkta för sen uppdatering men jag mår allt annat än bra... Känner inte alls för att skriva, men samtidigt behöver jag få ut mina känslor. Börjar gråta bara jag tänker på dig. Förstår inte hur man kan göra så emot sin egna dotter.

Kommer aldrig kunna förlåta dig för det här, det gör så ont. Att du kan göra såhär...  Kasta ut sin dotter på gatan, det är generöst gjort. Jag är väldigt stolt över dig.

Jag hatar dig för det du har gjort och jag hatar dig för den personen du har blivit. Ifrån att ha varit världens underbaraste pappa och människa som var social och världens bästa. Man kunde prata med dig om allt och inget, du var den jag visste jag ALLTID kunde lita på och dela mina tankar med. Men sen hände det, du träffade en gammal kärlek och blev kär igen. Och blev totalt knäpp i huvudet.

Varje gång jag tänker på det så blir jag så arg så arg, att du ens kunde tillåta dig själv att bli så ?! Helt sinnessjukt.

Dina vänner pratar du inte med längre, bara isolerar dig. Bara umgås med din kära flickvän om och om igen.

Jag undrar verkligen när du kommer vakna upp och förstå att du har förlorat allt. Dina vänner, din familj. & jag hoppas verkligen att det svider den dagen.

Fan asså... Börjar gråta direkt när jag tänker på det.

För så ont det gör i mig att se dig göra såhär emot mig är sinnessjukt, trodde inte jag kunde känna en sådan smärta.

Jag försöker skratta bort det, försöker le. Men innerst inne svider det så in i helvete. Bomben kommer smälla snart, och då är det going down för min del som gäller. & det är ju det jag vill undvika...Men ska bara komma på hur.

Är hemma hos Sabina med Sabina då såklart & sen Veronica & ögongodiset nummer ett. Jag älskar att umgås med er, ni anstränger er ifrån det yttersta för att få mig lycklig. Tack för det, ni är bäst! <3.

Jag kommer försöka, leva som om att du aldrig har funnits i mitt liv. Som att jag klarar mig all by myself, för det ska jag göra. Ensam är stark, right? Nej jag vet att det tyvärr inte stämmer. För det är just nu jag som sitter med tårar i ögonen och försöker hålla smärtan inne.

Fan asså.

Black out på detta.

Hejs!

Kommentarer!
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:07:03
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:13:11
Postat av: pappa

skriv du dina lögner hoppas alla bara genomskådar dig för du har aldrig klarat dig själv inte idag o aldrig innan men jag har hjälpt dig alla andra gånger o du har gjort om samma fel o blåst mig på pengar stulit pengar ja listan e då oändlig o att lära dig leva vuxenliv med ansvar o söka jobb sköta möte med socialen osv har du aldrig klarat än o hade ej måna hjälp dig med AF o socialen så hade du aldrig ens fattat att man skulle skriva in sig där så sprid du ditt dröm lögn snack o hoppas att någon annan korkad fan går på det utan att tänka hur jävla dumt du betett dig under dom sista tre åren o att du inte åstakommit ett skit mer än brännt 120000 som du fick i 18år precent o du har inte ett skit att visa upp som du gjort för de pengarna vuxet o moget för resor o allt annat du ljuger om har då du ej betalt för o du har då ej varit längre än danmark de sista tre åren heller för den delen så vakna o ta ansvar för dina handlingar o sluta ljuga o leva i din drömvärld

Kommenterat - 2011-05-09 / 09:50:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: