!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Regn = nice... Or not?!

2011-05-17 / 14:21:23
Regnar som jag vet inte vad ute idag, underbart! Eller inte kanske :D.

Aja, jag trotsar vädret och går i klänning hehehe. Finemang på detta säger jag bara!

Blir att käka ching-chong mat idag, FETT GOTT! & imorgon blir det bio för hela slanten, underbart hihihi =D. Pirates of the carribean eller hur det stavas i 3D med dom bästa! Finemang på det säger jag bara ;*

Känner mig riktigt duktig, har sökt 40 "vita" jobb idag haha, duktig flicka är jag allt ;)




Puss på rumpan, nu ska jag strax iväg på äventyr! PUSSPUSS ;D






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: