!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

2011-05-09 / 21:10:01
Knarkar låten som jag har skrivit i rubriken hehehehe, FEST I HELA HUSET är också kungligt bra. Sommarplågorna nummer ett tror jag allt!
Sitter med inpackning i håret, slitet som fan efter alla färgningar, men men :). Är nöjd med mitt hår nu iallafall! :)
3-0 till HIF just nu, känns fett skönt! FINEMANG SÄGER JAG BARA.
Är hos kära Verre just nu, hon städar och jag lyssnar på "tonight I'm fucking you!". Haha! Mycket nice.
Köpte två snygga typ tunikor i stan idag, mycket nice! Nu är det bara brännan som fattas :D.
I helgen blir det äventyr, LÄNGTAR! :D. Kommer bli nice, tänk mig & Isa under samma tak GALEEEEEEET! :D hehehehe.

Neh nu ska jag skölja av min inpackning!

PUSSPUSS!
Kommentarer!
Postat av: pappa

så feg du e låt dina vänner läsa sanningen om dig

men nä det tar du bort direkt bara dina lögner om allt o alla ska stå här

Kommenterat - 2011-05-10 / 11:05:48
Postat av: pappa

Ta på dig tröjorna o fota dig o lägg ut då kan du ej för det e lögner

Kommenterat - 2011-05-10 / 11:08:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: