!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

2011-05-13 / 08:50:56
Sitter hemma hos Verre, trött som en idiot! Ska snart iväg på lite äventyr. Idag är det fredag och blir förmodligen lite äventyr för min del! Är för trött för att tänka så blir att lyssna på musik hela vägen dit jag ska så att jag kan vakna till!
Idag har jag absolut ingen aning om vad som händer ärligt talat, ska vara med Verresnygg iallafall och kanske Lina med, får se vad kvällen erbjuder!
Jag trodde helt ärligt att du & jag skulle vara vänner, länge att du och jag skulle hålla ihop i vått och torrt. För du var verkligen en vän som var guldvärd, jag älskar dig över allt annat. Jag hoppas allt går bra med Marcus för det förtjänar du! Hoppas det går bra i skolan också. Önskar du förstod hur mycket du betyder för mig. <3 = Kim Andersson
Den dagen du förstår hur mycket du betyder för mig och hur det skulle se ut när du försvann ur mitt liv, när hela min värld rasar. Den gången kan jag bli imponerad. För just nu förstår du inte på långa vägar hur mycket du betyder för mig. Du är helt ärligt det bästa jag vet! <3. = Das Pommesman ;*
Neh nu ska jag äta och fixa mig lite sen blir det att dra iväg på äventyr, pusspuss ;*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: