!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

När ska du förstå?

2011-05-08 / 16:15:36
Jag har gjort vad som helst för dig, för du är den jag vill vakna upp bredvid på morgonen och pussa godnatt precis innan jag somnar. När ska du förstå det? Att jag uppskattar till en miljon % verkligen, finns ingen som är så bra som du. Men men, jag kan inte styra dina känslor tyvärr. Finns inget jag kan göra åt saken!

Orkar inte kämpa för något jag vet ändå aldrig kommer hända. Får helt enkelt tänka att vad jag än gör så är jag inte tillräckligt bra för dig...

Önskar jag en dag kunde hitta någon som kunde uppskatta mig, hur jag är, tycka om mig som jag är. Och inte bara titta när jag går iväg och hoppas på att jag mår bra någon gång igen.

Är så trött på detta, har varit med om detta miljontals gånger innan.
SUUUUUCK

Men men, jag kommer väl aldrig hitta number one i mitt kära liv :)
Ska fixa mig snart sen blir det att dra iväg, känner jag behöver tänka på annat!

Tack mina underbara vänner för att ni finns, jag älskar er! Ni är mitt allt.
Särskilt nu när jag har det så jobbigt och så, ni är guldvärda!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: