!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Mr Saxobeat!

2011-05-06 / 10:41:30
- Tjenatjena, klockan är snart halv elva och jag är halvtomhalvt jättepigg, galet? Japp. Somnade vid tre-tiden igår, men men. Har sovit gott som fan, vaknade dock klockan sju imorse av att dolt nummer ringde. Kan sätta en hundring på att det var någon jag absolut inte vill prata med :). Men men, jag har mina saker nu iallafall! Sov gott bredvid mitt personliga värmeelement! Mysigt värre ;*

Här får ni njuta av lite roliga bilder också hihi :D

P:et haha

Mongot hahah :D

- Mina söta prinsessor :D

& sen då! :D

- Casanovan & mina brudar!

- Sabina & Moi :D

Idag blir det att dra på möte och sen antagligen umgås med Verre och lite sånt myspys (:
Äntligen helg, skönt som fan. Men än har inte problemen löst sig, får hoppas på det bästa så att allt löser sig. För ärligt talat orkar jag inte mer. Men men, jag måste fortsätta kämpa, ska fan inte ge upp. Innan hela den här soppan är över så ska du ha så jävla dåligt samvete för vad du har gjort emot mig. För tro mig, du har sårat mig djupt!
Kommentarer!
Postat av: Måna

undrar vem som sårat vem och ljuger värst för alla sina häftiga coola så kallade kompisar. ni är bara ett gäng pissmyrer. med en 10 årings hjärna.

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:51:40
Postat av: Måna

är du feg eller är du feg

Kommenterat - 2011-05-06 / 10:57:18
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:12:17
Postat av: nyfiken

draaaaaama, jag vill veta vad som hänt snälla berätta (A)

Kommenterat - 2011-05-06 / 12:23:10
Postat av: pappa

ja alla ni som tycker martina e så cool

bara att stjäla av sin far o förstör i huset där hon fick bo hon har ej betalt en krona för att få bo där men göra ibrott när jag satte stopp för att hon hade hotell o att där såg ut som en svinstia men att leva som en vuxen o fatta att det finns krav att leva efter e mer än martina kan förstå !!! utan alla andra e bara dumma o taskiga mot henne o att hon o hennes coola kompisar gjorde inbrott i grannarnas garage o föråd så jävla korkad o så lågt man kan sjunka hoppas att ni alla tänker efter vilket fegt litet svin hon e som ljuger om allt för alla för att det ska vara så synd om henne . hon kan ej ens respektera o förstå att man måste följa regler o lagar som samhället kräver

Kommenterat - 2011-05-07 / 11:30:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: