!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Lördag :D

2011-05-07 / 15:43:37

Idag är det lördag och solen skiner som fan. Skönt som in i helvete! Idag ska jag bli brun ;*. Får väl se vad för äventyr som händer idag :). 

Tack Verrebabe för att du ställer upp så himla mycket för mig,
du är en underbar vän! <3.

Ikväll blir det lite äventyr med Verresnygging,
väldigt nice :)



Funderar på att slinga håret ännu ljusare, får se hur det blir med den saken! :)

Även om ni försöker trycka ner mig till max så tänker jag ha mitt huvud högt! För jag vet att jag inte har gjort något fel. Har polisen på min sida! Så detta kommer bli bra.

Från och med måndag blir det äventyr, äntligen en "fast punkt" där jag vet jag kan sova. Tak över huvudet,
UNDERBART!

Pusspuss ;*
 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: