!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Helgen, vafan hände?

2011-05-22 / 18:16:13

Idag är det söndag och jag kommer knappt ihåg vad jag gjort i helgen, känner jag börjar bli lite glömsk. Men men, softish mannen. Har haft en trevlig dag idag iallafall, solat och sånt med Fredde & Labbe hihi!

Dagen du förstår är dagen jag är gråhårig...

Väldigt fint att se hur äckliga fagerängen ser ut. Blörk!

Veckans hiss & diss blir så mycket som:



Veckans hiss & diss blir så mycket som:


Att vi inte dog i undergången!



Folk som blir tofflar när dom träffar en tjej/kille :)



Blir så mycket som...



Pommesmannen aka Baffe i egen hög person.

Puss på dig <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: