!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Happy after all.

2011-05-11 / 19:24:45
Var befinner jag mig? Jo hemma hos Verre, min kära favorit hihi :). Vad har jag hittat för äventyr idag då? Jag har sovit jävligt länge, kände jag behövde det idag faktiskt.
Umgås med Emma & Verre, blir nog förmodligen att träffa Maria ikväll också :). Trajvligt trajvligt!
Köpte ett par awesome snygga glajjor idag, för en gångs skull passar jag i ett par solbrillor, är nästan lite imponerad av mig själv :D. (Se bild nedan på dom :))
- Love them ! :D
& sen dom här också, fast passade dock inte i dom haha!

Livet som hemlös är ingen direkt dans på rosor. Men men, jag shoppar för att tänka på annat. Umgås med mina underbara vänner också som alltid lyckas få mig på bättre tankar, mår bra i ert sällskap.
Jag skriver inte för att någon ska tycka synd om mig eller något, jag vill bara få ut mina känslor och så, för är inte så bra på att snacka om problem utan mer för att skriva och så. Kanske ska skriva en bok när hela den här historian är över? Vem vet :). Självbiografier är alltid intressant och oftast ganska så hemska.
Nu ska jag få fläta i håret.

PUSSPUSS :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: