!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Frajdag! (Y):D

2011-05-14 / 13:14:19
Igår var det fredag och jag sov till största delen av dagen, mådde inte riktigt bra. Fejbor och grejer, icke nice kan jag säga dig. Jag mår inte så himla bra idag heller så blir absolut bara chill idag faktiskt! Skulle egentligen på äventyr men får spara det till en annan gång :)
Blir att äta frulle nu med Verre och vara med henne tills hon ska på sitt äventyr ;). Sen ska jag hem och chillidilla som bara den! MYSMYS säger jag bara! ;D
8 swag i fokus!
Inte särskilt varmt ute heller, illa som en gorilla! Jag som hoppades på solväder iallafall!
Aja, nu ska jag äta! Är hungrig som en get haha.
Puss på rumpan ;*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: