!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

;*

2011-05-19 / 14:05:24
Rätt soft dag igår, var på bio och såg Pirates of the Carribbean på världspremiären i 3D, jag tyckte den var grymt bra! Sen blev den bara så sjukt jävla bra och rolig också när man såg den med det bästa sällskapet man någonsin kunde hitta haha! Labbe, du satt och sa olika kommentarer typ: "sicka kuksugar-läppar" och somna till och med till lite HAHA, Fredde satt och såg snygg ut och Lindholm var lika inne i filmen som jag och gick på toa på två sekunder. Galet haha!

Sen efter bion så stack jag hem till Sabina en liten sväng, najsigt värre säger jag bara! Fick veta många sjuka saker och mycket skrattade jag haha! :D.

På onsdag blir det att se Baksmällan del två på premiären, spännande som fan ska det bli & sjukt roligt. Taggad är jag, jadå! :D. Chinabox på det och heldag i malmö, mysigt värre ;*

HAHA rätt galen natt igår, vid tre - halv fyra tiden somnade jag till slut, fett gott sov jag haha!


Idag blir det snart ner i stan och shoppa lite och sånt chillidill och sen blir det att umgås med Verre & Sabina. Fina fisken på det du! VERKLIGEN :).

Det är så sinnessjukt hur snygg du är och bra du ser ut, damn... I like it!

Du är det ögongodiset jag alltid har velat ha, du får mig att må som man gör i ett sagoland, du är underbar! Puss på dig <3.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: