!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

:)

2011-05-10 / 16:25:20
Vad har Martini hittat på idag då? :D. Jo jag väcktes av ett samtal vid kvart över åtta tiden imorse, så då gick jag upp och fixa mig & sånt och sen blev det att dra iväg på möte. Det gick hyfsat bra faktiskt :).

Sen blev det ner i stan och handla lite snabbt :). Blev en bikini, två tröjor och en ny parfym som luktade sjukt gott :D. Dags att lukta megagott haha ;*



Är hemma hos Sabina just nu, ikväll blir det att umgås med Verre förmodligen. Den roligaste utav dom alla haha, ska göra dig ännu mer kvinnlig snygging :D.

Solen steker, varje dag är en kamp. Men jag klarar detta... Måste bara kämpa lite hårdare än alla andra för att orka med.

Drogar sönder fest i hela huset, man blir så glad av den. Bara dansar runt och glömmer bort all skit för en stund. Känns som det är just vad jag behöver just nu :). Men men!

- kolla min nya snygga tröja :D

I'm a strong independent women.

Jag kommer tills mitt sista andetag är slut på luft, för du ska fan inte vinna det här.

- puuuuuuuuuuuuuuuuss :D

Nedtryckande kommentarer på min blogg gör mig inte ledsen, gör mig bara stark. Stark nog att inse så liten du är i hjärnan trots att du är vuxen.
Pusspuss, det var allt för mig idag :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: