!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

:)

2011-05-04 / 14:14:35

Finner inte ord för hur patetiska ni är i mina ögon, fyfan säger jag bara! :).

You are so beutiful!

Ibland är det så himla skönt att bara göra absolut inget & särskilt när man är i sällskap av världens bästa snygging. Puss på dig, you rock my world! <3



Ska även slinga mitt hår ljusare idag, hjäääälp hoppas fan inte det blir gult !

Puss på rumpan, hoppas på det bästa (:

Mår sjukt mycket bättre idag, för det är verkligen skönt att prata ut med någon jag vet jag kan prata med om allt.

Aja, idag blir det nog flintastek till mat :)



Jag
Mina underbara vänner!

Jag

att det är kallt ute!

Kommentarer!
Postat av: Måna

snack om att vara patetisk och sjuk i huvudet!!!

du har sjunkit så lågt som en människa bara kan göra. hur fan står du ut att se dig själv i spegeln. att vara så full med lögn och falskhet. men var så säker att sanningen hinner ikapp dig när du minst anar det...



Kommenterat - 2011-05-06 / 11:06:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: