!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Den som inte dansar, knaaas!

2011-05-24 / 19:52:43

Mums! Åt nyss lasange och sitter & kollar på fotbollen, kan tyvärr inte närvara på plats tack vare alla omständigheter, tråkigt nog...

Trogen Helsingborgare är man ju, så känns i hjärtat att inte vara på plats & stötta laget!



Vi leder med 1-0, rätta takter & 36 minuter av matchen har gått, detta kan bli mycket braou hihi! Hoppas på det ;*

Lite äventyr har jag allt hittat på idag!

Först var det möte & sen blev det stan och handla frulle hihi! Sen efter det hem och äta och fixa sig och lite sådant, sen blev det stan igen och träffa Falukorv & Baffe, mycket trajvligt! Chillade lite med de 2 & de fick en fin picknick-fika HAHAHA. Aja, mycket nice! Sen blev att säga hejdå till Labbemannen & sen checka vidare, då träffade Fredde några & sen drog jag på nya äventyr utan galningarna :). Är iallafall hemma nu, kan säga att jag har haft en awesome dag! Tackar för det ;* Blir att träffa Labbe aka falukorven vid tio-tiden och sen de två andra filurerna också kanske! Blir nice price på burger king det dära!

Jag följer matchen med spänning, idag vinner vi HELSINGBORG! <3

Diggar till låten "toarulle" & funderar på vad jag ska hitta på efter matchen, blir förmodligen att se House & sen dra ut till Labbemannen, finemang liksoooom! :).

Köpte bland annat detta idag (när jag shoppade på stan idag hehehe):

& lite annat smått och gott ;)

Cp-jobbigt är det att inte ha någon direkt att prata med, men men, jag får kämpa mig igenom detta... Får ut mycket känslor genom att bara skriva av mig, så förlåt ifall ni får läsa mycket!

Pusspuss,
hörs imorgon ;*





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: