!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

You are awesome, just the way you are! <3

2011-03-11 / 10:50:32
Morsning korsning, äntligen fredag. Slutet på veckan, helg. Vad finns där mer att säga än UNDERBART SKÖNT! :). Hehe...

Är där någon bra film idag på tv kanske? Ska kolla nu. På www.tv.nu :). Eeeeehm, jo där är så mycket som...! :

Det är det här nya programmet, som verkar helt sjukt det här med 101 sätt att åka ur en gameshow (se bild nedan) klockan 20.00. Det återstår att se ifall det är en hiss eller en diss hehe :)

O

Sen är där ju också... :

American Pie The Wedding, klassikern ju! :)



Så det blir lite lugn myskväll för min del ikväll, skönt det med ju :).

Ska bara komma på vad jag ska laga för god mat också.. Får se vad det blir för gott :)

Nu ska jag krypa ner i sängen & se lite tv och mysa ner mig under täcket. Är sååå mysigt hihi :)!

Eller justja! Glömde veckans smex... & vem blir det?

Jo självklart blir det! :). :




Är förövrigt min favoritbild på denna snyggingen också hihi :).
Ögongodis nummer 1 säger jag bara.
Puss på dig, du är bäst <3


PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS nu drar jag mig till tvn :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: