!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Wihoooo, happyface x 1000 ! :D

2011-03-10 / 19:36:33
HEHEHEHE, sjukt nervös inför intervjun idag ju... Men gick faktiskt superduperbraou! :D. När jag först fick höra att det var en gruppintervju så tänkte jag bara.. Amen, jaha? Hur går det till? Ska jag ta mycket plats eller ska jag vara tystlåten? Hmm.. Gällde att ha en balans där emellan...

& det lyckades jag ganska bra med faktiskt! :). Blev dock nervös så började skratta lite då och då, men det utspeglar ju att jag kan klara av att vara ätteseriös och sen brista ut i skratt ifall detta skulle behövas, det är väl ändå bra? Eller.. Haha vet inte.


Det roligaste var nog ändå att vi var totalt fyra tjejer i denna gruppintervjun och sen då + Christine också som intervjuaren hette. Hon var verkligen jättebra! Var lättsam och sånt, var riktigt bra stämning inne under själva intervjun. Men det som var roligt dådå, det var det att jag och de tre andra tjejerna kom från Helsingborg. Och jag kände inte igen en enda utav dem haha. Där var en sån typ bitch, så gjorde hon bort sig fullständigt. Jag skrattade lite inombords hihi :). Skadeglad som jag är (a).


Sen ringde Eva (min räddare i nöden, kan man kalla henne haha) & från och med på tisdag så är det 10.30 - 19.00 varje dag som gäller, UNDERBART! :D. Spänd som tusan på detta nu ju ;D. Tror det kommer bli finemang!

Kan bara hoppas på att Espresso House också hör av sig, hade varit verkligen utomordentligt bra liksom :D.

Nu blir det att leta fram något att äta idag och sen ta det lugnt, för jag är helt död i hjärnan just nu haha! Men vaknar väl till så småningom hehe :D.


Big Brother, min drog haha! Dags och se på det ikväll också! :).

Fotbollsspelare, snygg som få, charmig som jag vet inte vad & helt jävla underbar. Vem kan det vara om? Jo självklart dig, & du vet vem du är! Du är den som får mitt leende blir lite extra stort när du skriver till mig eller gör min dag med alla dina söta ord. Du är bäst <3.

Neh nu ska jag ta & duscha och sen blir det att sätta igång med maten, hungrig är jag ju dock!

PUUUUUUUSS! =D









Kommentarer!
Postat av: Andrea

Fin blogg:) Kolla gärna in min^^

Kommenterat - 2011-04-05 / 23:24:56  | URL - http://foreverinmylife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: