!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

You seems to be perfect!

2011-03-15 / 20:13:01
Har myst ner mig under täcket och sett en jättebra film! The heartbreaker heter den, det var en fransk film.. Brukar inte gilla franska filmer, men denna var verkligen jättebra! Jag levde in mig i filmen verkligen, fick till och med tårar i ögonen flera gånger så himla bra filmen var. Rekommenderas starkt!
Vaknade vid 16-tiden idag, heeeelt död. Inte kunnat sova inatt, somnade vid halv sex tiden.. Blööörk!
Men men, får hoppas på att jag mår bättre imorgon! Annars blir det att stanna hemma då också :). Bara jag är frisk till i helgen iallafall, det är själva huvudsakeeeeeeen :).


Åhh så jobbigt, är sjuuukt hungrig, men äter jag så mår jag illa så vill inte äta ;o. Jävla skit :(

Hatar & vara sjuk :(
Kommentarer!
Postat av: anna

krya!! :(<3

Kommenterat - 2011-03-15 / 21:09:30  | URL - http://annaanyman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: