!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Today ! :)

2011-03-09 / 21:43:56
Har haft en fullspäckad dag idag, känns skönt att koppla av nu dock :).

Mötet gick bra idag, trots att jag var nervös haha :)

Så idiotiskt egentligen och så sjukt snabbt saker sjunker i värde, idag skulle jag byta in mina ps2spel, tänkte aa dom har nog sjunkit en del i värde.. Jag menar jag har köpt dem för typ 5-600 per stycket eller vad de nu kostade ifrån början, minns knappt nu haha. Men nu... Så fick jag typ MAX 25 kronor för ett spel, ändå sjukt!? Hade en hel hög och fick bara ut 190 kronor och inte ens i kontanter utan på något jävla kort?! Så att man ska gå dit och handla igen. Fan, det jag räknade ut när jag gick därifrån var att jag hade tjänat NOLL på det och de hade tjänat in en massa nya spel. Faaaaaaaan vad bull! Men men :). Life's a bitch.

Nu blir det att se lite tv och mysa ner sig under täcket i sängen och bara njuta av att snart har jag varit på anställningsintervjun så snart slipper jag vara så sjukt nervös haha :D.

Är så sjukt nervös! Jag hoppas det går bra iaf hihi :).

Nu ska jag strax se Big Brother och chillidilla hehe :)

Har lagat en magnifik middag idag, blev stekt potatis och sen biffar & bearniesås! Sjuuuuuuuuuuukt gott blev det!

Fytusan vad gott det är med riktigt iskallt vatten! MUMS!

Gud vad jag älskar känslan av att känna sig uppskattad och duktig på att göra någon glad och lycklig så att säga :) UNDERBART! :D




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: