!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Söndaag, :) den officiella chilldagen! (:

2011-03-13 / 19:05:32
Den officiella chilldagen idag, men trots det tycker jag att jag har hunnit med rätt mycket !

Tvättat, städat, ätit, redigerat bilder, sökt ett par intressanta jobb, tänkt, skrivit in mitt cv och personliga brev på datorn. Aa jag har hunnit med en del! :).

Film & mys  under täcket som gäller nu!

Åt grönsakssoppa idag, sjuuuukligt gott! :D & sen blir det nog popcorn till tvn ikväll, är sjuukligt sugen på det haha!

Förändringarna är på g, känns skönt :)



Hihihihihi (:

Puss nu ska jag se little fockers, hoppas den är lika bra som det sägs :)


Snart dags att säga hejdå & sååå skönt det ska bli :D










Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: