!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Sleepless? Yes.

2011-03-14 / 02:57:49
Kan inte riktigt sova, klockan är tre på natten & jag är sjukt pigg haha.

Jag började tänka, som man brukar göra när man inte kan sova och bara ligger och vrider och vänder sig i sängen hehe..

Jag kom och tänka på den där underbara killen som gör mig lycklig, och sen har jag legat och haft leendet på läpparna ett bra tag nu hihi..

Tänkte försöka somna nu, på något sätt och vis haha :).

Imorgon blir det upp tidigt & hämta posten (har glömt det under hela helgen haha, så är nog en hel del i postlådan (a)). Sen blir det frulle, fix, dusch & lite mer fix hehe. Ska även till stan och hitta på lite äventyr och gå på ett möte, blir finemang! :).

Är så sjukt sugen på pannkakor med grädde, så det ska jag fanimej äta imorgon haha! :D.

You really make me happy boy, I'm so glad that we have found each other! <3

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

Hörs imorgon, så får vi se om jag har kunnat sova hehe! :).
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: