!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Sju minus ett... HIHIHI! MYSIGT VÄRRE! :)

2011-03-13 / 13:28:59
Melodifestivalen igår, Eric vann! Han är ju trots allt helsingborgare, så det var ändå rätt okej :). Dock tyckte jag Danny med In da club skulle veta, sjukt bra låt, man blir helt danssugen av den. Sen att han är snygg är också ett stort plus hehe :D.

Jag ligger i sängen och lyssnar på musik...
Dags att ta & duscha och äta lite efter jag har skrivit klart detta inlägget!

Jag hoppas det går bra för snyggingen på matchen idag, det förtjänar han :).

Ska skriva in mitt cv och så på datorn idag och skicka iväg lite brev och se ifall det kan leda till något intressant :)

Har sovit sjukt gott inatt, drömde om en snygging till och med, hääääääääärligt värre hihi ! :D

Solsidan & Big Brother idag, underbart ! :).

Love it ! :D

&


- Hoppas Katerina åker ut :D

PUSS!


Justja, får inte glömma veckans babe, trots allt söndag idag ju hehe :)...



blir så mycket som!...



Ja det var ju ett helt självklart val, den snyggaste killen som finns på denna jord & helt perfekt är han!
Puss på dig <3.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: