!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Onsdag, vad sker idag? :)

2011-03-09 / 12:02:31
Idag är det onsdag och vad ska Martina hitta på idag? Jadu, det är ännu ett mysterium! Haha, neh men sitter och lyssnar på mtv & blir på helt bra morgon humör haha! :D.

Blir strax att äta frulle & duscha & fixa sig & lite så :)

Ska komma på vad jag ska äta ikväll också, hmm.. Vet inte alls vad jag är sugen på haha! Får väl gå in på www.recept.nu & se om jag hittar något som låter gott haha  ;D.

Köttfärspajen blev faktiskt jättegod, trots att det till och med var jag som lagade den haha !


Kan ju berätta en liten hemlis och den är att jag brukar inte alltid vara världens bästa kock hehehe! Men men, den hemlisen kan du ju behålla för dig själv :D.

Aja är stolt över mig själv, det blev väldigt gott faktiskt haha! Gjorde ju även negerbullar eller vad man säger, de blev också jättegoda faktiskt! :).


I've heard you're good with those soft lips, should we give it a try? ;)

Neh, nu ska jag fan ta & äta frulle! Har bara chillat alldeles för länge nu, så snart blir det stress haha xD

Puuuusshajeeeeeeeee :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: