!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Nattinlägg (:

2011-03-02 / 00:21:33
Har haft fullt upp hela dagen, är stolt över mig själv faktiskt :). Har gått runt med ett riktigt leende på mina läppar hela dagen. Varit på riktigt bra humör. Kunde dock inte sova så mycket inatt, mycket tankar och så men men :). Ska snart krypa ner i sängen & se om jag kan somna någorlunda i tid idag hehe :)
I wanna kiss your soft lips!
Massa pappersarbete som har fixats idag, duktigt värre :).
Upp tidigt imorgon och sen blir det um & lite sånt under dagen (:
Hörs imorgon bloggen, nu ska jag krypa ner under mitt täcke faktiskt :D
Mhm så mysigt det ska bli ;*


Har tänkt på det.. Asså sova är nog ändå det skönaste som finns?! När jag nu äntligen sover, som fan inte är ofta haha...
Men men :), idag ska jag anstränga mig till det yttersta :D
Puss på rumpan ! (:

Fast justja! Får inte glömma hiss & diss! Kolla nedan :).



Dags för hiss & diss! Dagens hiss går till...
Jag hissar! Underbara killar som kan få mig att le även om jag inte mår helt hundra :)


Jag dissar! Fega människor som inte vågar säga vad de tycker och tänker :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: