!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

När tiden inte räcker till.

2011-03-11 / 18:02:19
Det kvittar hur magiskt det verkar eller hur bra allt verkar, för det är alltid något som är fel. Och denna gången är det jag. Det är jag som inte får tiden att räcka till för det jag verkligen vill att den ska räcka till.

Jag blir så ledsen, alltid något som går emot en...

Jag vill bara vara i din famn och må bra och höra din röst säga: "allt kommer bli bra"...

Varför svarade du inte bara ja? Jag svär vi skulle ha det så bra. Lyssnar sönder låten och får tårar i ögonen. Jag vill. Så mycket. Så gärna.

Jag bara önskar. Du kunde förstå. Att jag faktiskt vill.

Och försöker till mitt yttersta för att få allt att räcka till..

Snart är det en förändring och allt kommer bli bättre!

:'(


SUUUUUCK
Kommentarer!
Postat av: Hemligt

det kommer lösa sig!, allt kommer att bli bra! vi får ta det som det kommer, vi får ses när du har tid, jag vet nästan 100% vad du vill och jag vill samma! om vi båda satsar så kommer det att bli något bra och bara om båda vill satsa! puss<3

Kommenterat - 2011-03-11 / 23:35:38
Postat av: Martina Swensson

Svar till Hemligt! : du är så himla underbar <3

Kommenterat - 2011-03-12 / 00:04:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: