!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Fuck you very very much :)

2011-03-16 / 16:02:51
TJENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :)
Klockan är snart tre och jag har nyss vaknat på "riktigt", somnade lite vid nio imorse, annars har jag inte sovit så himla mycket inatt. Tur jag inte skulle till Svedala idag asså, hade jag aldrig orkat.
Mår fortfarande inte bra, sjukt ont i magen och allt. Kan hoppas att jag kan äta idag ifallafall, för jag är SJUKT jävla hungrig haha! :).
Mhm, ge mig fredag & lördag, finemang-dagarna! VERKLIGEN HEHE! :D. Aa, fast liksom näääär är inte helgerna sköna liksom hehe :D.
Nu ska jag prova och äta lite frullo, sen blir det lite äventyr här hemma. Är konstigt nog pigg idag, så får se vad som händer hehe :).
Tråkigt nog blåser det jääääättemycket ute, hade kunnat sluta blåsa så hade det varit riiiiktigt mysigt vårväder med sol och allt, men neeeeh. Man kommer fan blåsa bort där ute haha! :).
I like you very much boy! <3.
Om man inte kan sätta "de där, rätta orden" på en person? Då borde det väl bara betyda att han är perfekt? Jag tror så iallafall. Så känn dig träffad, i mina ögon är du perfekt! Puss på dig <3.
Ikväll blire Big brother, ungspannkaka med lingon (YUMMIEEEEE!!) & lite sånt myspys ;*
Detta så kallade "bildspel" får beskriva min dag hehe :D.
& seeeen det BÄSTA i mitt liv HIHIHI (a)
PUUUUUUUUUUUUUUUUUSS, nu ska jag äta frulle ;*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: