!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

(:

2011-03-08 / 23:33:43
Helt död efter denna dagen, tror faktiskt det blir tidigt i säng idag faktiskt! :)

Äntligen har jag hittat känslan jag har letat efter och saknat nu ett ganska så långt tag! En kille. Som inte vill ur mina tankar även om jag försöker fokusera på annat. Killen är underbar, sjukt snygg & söt, gaaaaah. Bara tanken på honom får mig att le. Killen har ett namn & det börjar på F hehe. UNDERBART! :)<3

Big Brother, programmet som är på allas läppar & ett väldigt hett samtalsämne just nu. Tycker bara det blir sjukare och sjukare nu haha! Deras uppdrag är fan inte att leka med haha! :O. Hade aldrig velat byta plats med dom när de nu är ute i kylan och allt det haha. FYFAN säger jag bara!

Aja nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen, ska bli myyyyys :D



Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: