!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Allt & lite till, update! :)

2011-03-08 / 19:13:19
Sorry jag inte har skrivit på ett tag bloggen, har bara varit mycket nu...

Men känns som om allt är på väg åt rätt håll nu :)

Imorgon är det möte (som vanligt? :)) & sen på torsdag ska jag på arbetsintervju på Espresso House, hoppas på det bästa :D.

Jag har väl mått bättre kan jag ju säga, men men. Jag klarar mig alltid, hur jag än mår! För jag är ju trots allt glad i mig själv som person. Ett leende på mina läppar är naturligt liksom. Även det vissa gånger har varit falskt leende! Men fortfarande ett leende.

Är man förälskad ifall man bara tänker på en person hela tiden? Vill veta vad den andre personen, tycker, vill, känner och så! Men men, får väl aldrig reda på det tyvärr?

Aja, ska inte beklaga mig.


Nu ska jag fortsätta med maten. Blir köttfärspaj idag, smarrigt värre! :D. Har även bakat negerbollar eller chokladbollar ska man kanske säga, om man inte vill bli kallad rasist eller något...

Så det blir att äta dom sen ikväll & sen se Big Brother hehe :)

Imorgon blir det möte vid tre och sen får man se vad man hittar på för äventyr :)


Puss på rumpan! ;*



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: