!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Torsdagen den 13e januari 2011

2011-01-13 / 09:03:18
YEY! Kunde sova inatt, somnade dock vid halv tre ändå. Har fått sova 5 timmar inatt & det var fan längesen jag sov så många timmar.

Väntar på att få svar så jag kan ha telefonkonferens, cause today it's the changing day så att säga hihi (:



I eftermiddag blir det in till banken & lite andra sådana äventyr!

Igår var jag iväg & shoppade lite... Blev en "bara sådär" present till min söta pojkvän, hoppas han blir glad för den! Får väl se vad han tycker när jag kommer hem till Helsingborg igen (:

Snart ska jag göra en stor förändring med mig själv, ska bli läskigt men ändå spännande hihi! :D. Håret ska färgas bland annat, kommer bli en helt ny Martina. Undrar om ni kommer gilla den nya, får väl se haha ;)

Jag är sugen på ett stort äventyr, men vetifan vad jag ska hitta på haha! ;O

Baby, I can see your halo...



 Bjuder på en gammal bild!

PUUUUUUUSS nu ska jag äta lite frulle ;*





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: