!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Toppen dag :D

2011-01-23 / 20:33:20
Har haft en toppen dag! Klockan 2 idag satt jag på bussen på väg hem till Felle!
Vi stack först till en härlig kille och softade, så Felle fick le lite hehe ;), tyckte hon behövde det hihi :).. Sen blev det mezo, åt äppelpaj med vaniljsås, SJUKT GOTT kan jag ju tillägga hehe :D. Nu är jag hemma hos världens bästa Felle & ser Solsidan & snackar hehe (:
Snart ska jag dra hemåt, blir en liten sväng ut på landet hehe!
Längtar till helgen dock, hehehe ;D
Men nu ska jag vara social med min älskling, PUSSSHEJS :)

= SKA BLI MIIIIIN :)))))))
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: