!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Tillägnat till Jonathan! :D

2011-01-13 / 12:41:34



Ville bara använda detta blogginlägget till att ge Jonathan den uppmärksamhet han förtjänar! För du är den underbaraste personen som finns här på jorden! Utan dig hade jag inte orkat kämpa så hårt jag gör. Du ger mig kärlek och den ger mig energi. Du är så underbar. Jag älskar dig mest i hela världen! <3. Dagen vi blev tillsammans var den dagen jag började må bra igen, för du är bäst! Verkligen! <3. Du är så jävlans snygg också, älskar att bara kolla djupt in i dina blå ögon. Man blir så glad, du är en riktig glädjespridare älskling. Det är som när jag är ledsen och du bara ler emot mig som bara du kan göra så börjar jag skratta direkt. Inget slår dina skämt säger jag bara !

 Du är finast älskling! <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: