!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Thoughts.

2011-01-06 / 13:44:20
Idag är det massa snö ute, typ snöstorm här nere långt ner i skåne hahah... Är hos pappi och hälsar på (:
Efter detta blogginlägg så ska jag ut i snön direkt & ut och gå med söta vovven Fendi! Älskar långa promenader! ;*

Thinking about us, var allt bara en dröm? Var allt det underbara vi hade en helt fantastisk dröm? - I don't want it like that, just so you know...

Mycket tankar idag helt enkelt, för jag trodde verkligen att du var det bästa som hänt mig och att detta skulle hålla länge. För du är den som får mig så sinnes glad bara jag ser dig, ditt leende gör så jag mår prima ballerina!

Nu ska jag ut och gå med hunden en lång runda och komma på bättre tankar!

Längtar tills nästa vecka med Emma, ska bli så skoj i göteborg!
:D

Tror jag behöver en paus, för alla problem ska fan lösas nu! Det är dags för det helt enkelt (:
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: