!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Starten på en awesome dag hehe :)

2011-01-24 / 13:43:52
YEY har haft ett jättebra snack med pappi nu i nån timme, kände att det behövdes :). Men känns jättebra nu mellan oss hehe. & glad är jag för det :)

Strax blir det ner i stan & dra på möte! Blir läskigt men ändå spännande! :D. Har en sjukt bra handläggare så blir awesome :).

300 som gäller ikväll verkligen.

Det funkar inte mellan oss asså...

Ska söka lite mer jobb senare idag :) Hoppas på det bästa det är ju om 2 veckor jag får de flesta av beskeden hehe :)...

Vad finns de att säga, när allt redan är sagt?

Jag ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
jag undrar vad som hände
vi som skrattade nyss

Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav


Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
på varsin sida av vägen
som en främling för varann


Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.


..

Nu ska jag dra vidare ner i stan! PUSS :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: