!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Söndag = SLAPPEDAG! :D

2011-01-09 / 16:00:15
Skoj igår jadå, mår faktiskt rätt bra idag ändå hehe :), idag är det den officiella slappedagen haha! Har precis städat undan efter festen igår, mycket trevligt! Alltid najs att lära känna nytt folk (:

eee

Can't get you off my mind!


Ska strax iväg & handla, kylskåpet ekar för tillfället så kan behövas haha :)

Ikväll blir det bara film & mys under täcket, känns som om jag behöver en sån dag faktiskt :D...

Såg the tourist inatt, den var faktiskt riktigt bra! Får se vad jag ser för fler filmer senare idag (:

Sen imorgon blir det långpromenad med vovven och lite sånt, måste fan röra på fläsket hahaha (Y)

Sen är det snart hemgång till kära Helsingborg & hitta på lite bus! Ska ju först umgås med min grabb lite & sen blir det iväg till Göteborg med min kära Emma. Förändringar kommer ske kan jag ju säga :D!



Ni kommer fan inte känna igen mig när jag kommer hem haha ;)

För jag tror mitt hår ser ut ungefär såhär när jag kommer hem: (alltså som bilden nedanför)

Jadu.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: