!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Söndag, den officiella vilodagen som blev "kämpa dagen" =D!

2011-01-16 / 18:43:28
Idag har det inte varit lugn och ro, fast egentligen skönt det. Gillar egentligen inte att sitta still :)

Gick upp idag klockan typ halv elva, hade sovit som en prinsessa hela natten! SKÖNT SOM IN I kan jag säga dig :D.

Sen blev det frukost, gottigottgott! :). Träning i eftermiddags, kände redan i magen när jag vaknade imorse att gårdagens träning hade gjort nytta (särskilt när jag skrattar haha :)) & kommer nog kännas ännu mer imorgonbitti för jag körde på hårt idag hehe :)...

& sen har jag förberett mig inför mötet imorgon hehe..
SPÄNNANDE SKA DET BLI!

Blir att lägga sig hyfsat tidigt idag, dock känner jag att jag inte kommer somna tidigt, men men.. Får försöka! För imorgon blir det upp tidigt! Ska vara på möte redan klockan 9 imorgonbitti och vet inte riktigt vart det ligger ;s... Så ja! LITE NERVÖS ÄR JAG ALLT HEHE...

Snart är det solsidan, sooom jag längtar hihi :D.
Många skratt kommer det bli!

PUSS nu ska jag sätta mig och mysa in mig i en filt & se tv & vänta på att Solsidan ska börja!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: