!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

saturday, :)

2011-01-22 / 17:45:23

Klockan är nu 17.04 & jag har haft en väldigt lugn dag. Har känts väldigt bra faktiskt, konstigt nog. Men det är väl för att jag har haft så mycket i veckan så är det skönt att slappna av idag!

Satt just och tittade på en jättebra film, den var riktigt awesome! :). för budskapet som var i själva filmen handlade mycket om vad som jag har i mitt huvud just nu (alltså tankar)... Kändes nästan som att se en dokumentär om sig själv eller något höhö!

Idag blir det bara lugnt med god mat, godis & några bra filmer. Det skulle gå någon bra tv har jag sett på tv nu i veckan, tror den hette typ något på K haha :)... & ska börja 21.30, det blir förmodligen att se på den :). Den verkade bra på reklamen så återstår att se "if the whole story is as good as the critics says"...

Dock har jag Felle, jag känner redan att vi har en bra kemi :), så jag hoppas innerligt att våran vänskap kan bli ännu starkare! Känner redan att vi har skoj tillsammans eller så hehe :). Jag älskar dig iallafall hjärtat, bara så du vet :)<3

Imorgon blir det nog ett äventyr hihi, ser framemot det! ;D

I can really see our bodys working togheter as one! ;)



Puuuuuzz, nu ska jag fortsätta se programmet på tv & sen är det snart mat och lite så :)

Jag har aldrig känt såhär förut. You make me totally crazy! ;0

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: