!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Ohyeah! Jag är på g, jajaaaaa! :D

2011-01-15 / 17:35:39
Denna dagen har än så länge varit prima ballerina & den kommer absolut fortsätta så :)!

Tränade innan idag, känner redan i magen att det känns, undrar hur det kommer kännas imorgon?! Aja, den skönaste värken är ändå träningsverken för då vet man att man har jobbat på bra! :).

Jag har dessutom sökt två jobb, kan ju hoppas på det bästa! Får veta resultatet nästa vecka :D. Hoppas hoppas! :D HIHI!

Har dessutom lyckats med att prata mycket med min pojk så han är införstådd med vad som händer i mitt lilla liv & jag är införstådd med hans. För just nu befinner ju jag mig rätt så långt ifrån han dessvärre. Men men, det fixar sig. Våran tid tillsammans kommer snart älskling :).

Så ärligt talat är jag rätt så stolt över vad jag har åstadkommit idag thihi!

Nästa vecka kommer bli super.

Jag säger bara HEJ MITT NYA LIV! & HEJDÅ MITT GAMLA. Så mycket bättre blev 2011, känner redan det! Hela jag mår toppen och känner energin för att kämpa vidare. För detta klarar jag, verkligen :).

Puss på hela tillvaron helt enkelt! :)

Det var allt för mig, nu ska jag ta & äta lite mat.


Det blir hemmalagade köttbullar & gräddsås & potatis, sjukt gott! & en god sallad till det också. Blir awesome! Ikväll ska jag se fångarna på fortet, älskar det programmet, såg alltid på det när jag var liten & nu har det kommit tillbaks igen hahaha. Så jävla soft! :D.
Kommentarer!
Postat av: Tina

jag ska också se fångarna ;) fast sen slår man om till hipphipp kl 9 :D

Kommenterat - 2011-01-15 / 18:20:24  | URL - http://atributetomyself.blogg.se/
Postat av: Martina

haha, jag spelade in hipp hipp istället :D

Kommenterat - 2011-01-16 / 18:19:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: