!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Ny dag, nya problem! :)

2011-01-12 / 14:56:45

Åh inte bra, har fått såna magkramper bara för att jag är så orolig nu för allting ;s... Aja, blir att lösa lite imorgon. Ska bli skönt som fan! :D

http://www.youtube.com/watch?v=oIl1nkKLgwQ&NR=1

Imorgon blir det förmodligen möte & lite sånt, spännandeeeeeeeeeeeeeee! Eller neh, inte direkt. Men men :). Bara det löser allt så vore det så jävla skönt hihi :)!

Undrar vad man ska hitta på denna dagen, kanske till och med blir något äventyr! Tror jag behöver det faktiskt (:

Längtar fan tills Solsidan börjar, det är så jävla roligt hahaha! :D.

Det är svårt att släppa taget, men nu är det dags. Du får hamna i mitt förflutna helt enkelt, hur ont det än gör... Kommer alltid sakna dig.

Ikväll blir det att ringa min underbara pojkvän, saknar han så mycket så jag kan dö! Så tror jag behöver höra hans röst helt enkelt ;*


PUUUUUSS! Nu ska jag ta något att äta ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: