!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Nu har jag bestämt mig :)

2011-01-28 / 00:42:24

Vakna nyss, pigg som jag vet inte vad! Haha. Tror det är för jag ska träffa min darling strax hehe ;D!

Nu har jag bestämt mig ! Jag tänker satsa på det jag tycker känns rätt och det jag tror blir bäst för mig.

Detta kommer bli superbra känner jag redan nu :)

Strax blir det att dra hem till Felle! Ska vara där hela helgen, dock ska jag träffa Jonte lite också :). Imorgon blir det ferre, najsigt värre. Var faktiskt längesen jag festade, innan var det fan en tradition. I somras drack jag fan typ varje dag HAHA. Har ju nästan blivit "duktig" nu ;p


Nej nu ska jag duscha, äta & fixa mig så jag hinner bli klar tills bussen går hehehehe.





Puss på rumpan ;*







Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: