!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

knasdag :)

2011-01-31 / 23:49:10

Konstig dag idag helt enkelt, vet egentligen inte varför. Har bara varit knas idag…

Längtar efter din kropp hela tiden, varfööööööööööööör? Ja det kan man verkligen undra :)!

Matchen sluta 1-1 njaaaa, inte riktigt nöjd! Aja, Helsingborgs IF i mitt hjärta ! <3

Ge mig onsdag, vill träffa min lilla prinsessa Fellebaby hihi (:  , ska få massage av henne också ;O LÄNGTAR kan jag ju säga :D. Sen ska jag få min mobil också som jag glömde där, kan dock behövas haha. Felle sa den hade blivit bombad med sms, hahaha! Ska bli intressant & läsa ;)

I have crazy thoughts of you in my mind, should we give them a try?

 

Ska se scrubs nu & sen försöka sova inför morgondagens äventyr (:

  <---- Du är bäst :)<3

Puss på rumpan ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: